#1 2009-08-24 21:25:12

 Rudy

Wszechmocny

1457139
Skąd: Da Nang
Zarejestrowany: 2008-02-18
Posty: 1055
Punktów :   

NB

Jedziemy na NB postrzelać?
Ja bym proponował zrobić mały zlocik, na więcej typa. Wybrać się dzień wcześniej, posprzątać, oznaczyć i przygotować teren a w nocy balanga
Termin bliżej nie znany, myśle że najszybciej to w jakiś weekend, jeśli ma być dużo luda
Co myślicie?


Najmądrzejszym człowiekiem w armii jest sierżant, uczy konstrukcji radia elektroników z cywila, gra na trąbce lepiej niż zawodowy trębacz, biega lepiej niż olimpijczyk, strzela lepiej niż snajper... bez sierżantów armia nie przetrwała by nawet roku

Offline

 

#2 2009-08-25 09:21:13

 SeBa

LRRP

9948843
Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2008-02-21
Posty: 746
Punktów :   
WWW

Re: NB

w najbliższy weekend odpadam... po za tym jak chcesz mały zlocik z nocną balangą na więcej typa to może być problem bo tego już, że tak powiem łatwo nie ukryjesz (takie moje małe zdanie)  a tak jestem za


Pierwszy dzień w dżungli. Prawie jak wakacje - bagno, komary, malaria, błoto,
Vietnamscy snajperzy na każdym drzewie... tak, zdecydowanie jak wakacje.

Offline

 

#3 2009-08-25 10:47:42

Mikunda

Wszechmocny

7548411
Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2008-02-18
Posty: 502
Punktów :   
WWW

Re: NB

jak narazie troszkę pomyślałem nad scenariuszem i na razie mam tyle:

Ostatnia szansa

Teren rozgrywki: Dynamit A.G. Fabrik Krzystkowice/Nowogród Bobrzański
            Budynki H219, H220 wraz z schronami, Silosy, wszystkie pozostałe budynki na terenie akcji.
Strony konfliktu: Niebieska ( – Jednostki Działań na Terenie Wroga (EAAU – on Enemy Area Action Units)
            Pomarańczowa – Najemne Oddziały Szturmowe (MSF - Mercenaries  Storm Forces)
            Czerwona – Wojska Armii Radzieckiej (PA - Русская Aрмия)


Zarys akcji: Armia rosyjska stworzyła niebezpieczną broń, przekraczającą siłą rażenia, najsilniejsze dotąd stworzone pociski nuklearne. Zadaniem EAAU jest zdobycie kodów aktywacyjnych uzbrojenia ładunku oraz zniszczenie laboratoriów znajdujących się w kompleksie silosów. Na terenie działań znajdują się również najemne siły MSF, których działania ukierunkowane są w zależności od sytuacji w jakiej się znajdą.

Drużyna Niebieska:
Cele Główne:
Przejąć kody aktywacyjne pocisku
Zniszczyć laboratoria
Przejąć plany konstrukcyjne broni
Cele poboczne:
Nakłonić do współpracy jednostki MSF
Stworzyć punkt dowodzenia w budynku H220
Zabezpieczyć schron przy budynku H220
Utrzymać główny punkt dowodzenia w budynku H219

Drużyna Pomarańczowa:
Cele Główne:
Przeżyć
Cele poboczne:
zdobyć plany konstrukcji broni
zdobyć budynek H219

Grupa MSF może działać zarówno na własną rękę posiadając punkt respawnu tylko w budynku H220 i budynkach zajętych, jak i działając, z którąś ze stron posiadając punkty respawnu również w ich budynkach.

Drużyna Czerwona:
Cele Główne:
Wyeliminować punkt dowodzenia sił EAAU w budynku H219
Obronić Laboratoria
Cele poboczne:
Nakłonić do współpracy jednostki MSF
Stworzyć punkt respawnu w schronie przy budynku H220
Wyeliminować wszystkie punkty respawnu jednostek przeciwnika.

Zasady działania respawnu:

Respawn dla wszystkich oddziałów odbywa się wewnątrz budynków należących do danej frakcji, znajduje się on odpowiednio na najwyższej kondygnacji budynków H, wewnątrz schronów przy budynkach H, wewnątrz budynku głównego silosów oraz wewnątrz każdego neutralnego budynku, w którym zostanie rozstawiony przenośny punkt respawnu.

Zasady zdobywania/eliminowania budynku/respawnu:

Budynek/Respawn zdobywany jest przez tzw. "zasiedzenie", następuje ono poprzez przejęcie i obronę punktu przez 10 minut, w tym momencie, w wypadku budynków H, osoby przebywające w tym czasie na respawnie zobowiązane są przed przystąpieniem do walki do opuszczenia budynku, i ewentualnie bezpiecznie oddalenie się z miejsca akcji. W wypadku schronów zobowiązane są do wyjścia ze schronu i oddalenie się od niego na minimum
100 m, z budynku głównego silosów, wyjście i oddalenie się od budynku na minimum 100m. Ruchomego punktu respawnu na oddalenie się od punktu na minimum 100m. W wypadku przejęcia ruchomego punktu respawnu ostatnia osoba schodząca z respawnu zabiera ze sobą znacznik respawnu.

http://img521.imageshack.us/img521/1425/nowogrod.gif


Fabricati diem PVNK!

Offline

 

#4 2009-08-25 12:24:19

 Rudy

Wszechmocny

1457139
Skąd: Da Nang
Zarejestrowany: 2008-02-18
Posty: 1055
Punktów :   

Re: NB

Niezłe, aż za bardzo
Mi przypomina zarysem i rozmachem Żagań, a na takie coś potrzeba już pozwoleń.
Nie ukryjesz 80 typa
Ja myślałem o zwykłej strzelance tylko że tym razem w budyneczku, ewentualnie w dwóch. Tylko że wszystko po cichu


Najmądrzejszym człowiekiem w armii jest sierżant, uczy konstrukcji radia elektroników z cywila, gra na trąbce lepiej niż zawodowy trębacz, biega lepiej niż olimpijczyk, strzela lepiej niż snajper... bez sierżantów armia nie przetrwała by nawet roku

Offline

 

#5 2009-08-25 12:52:46

Mikunda

Wszechmocny

7548411
Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2008-02-18
Posty: 502
Punktów :   
WWW

Re: NB

nie jestem pewien czy na Żagań były jakieś pozwolenia obowiązującego zakazu wstępu do lasu też już chyba nie ma


Fabricati diem PVNK!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Marketing dla dewelopera weekend w spa Ciechocinek https://gottodd.com soda kaustyczna wrocław