LRRP

Airsoftgun


#1 2011-02-17 15:01:57

Mikunda

Wszechmocny

7548411
Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2008-02-18
Posty: 502
Punktów :   
WWW

Antares 2011 - Tomaszowo

ZLOT „ANTARES 2011“
(Tomaszowo 2005 - Świbna 2011.)

Nowa lokalizacja zlotu !!!


REGULAMIN

LOKALIZACJA:
Stanica harcerska „Leśny Dwór“, miejscowość Świbna koło Żar, woj. Lubuskie.

ORGANIZATOR:
„Team Delta” Sekcja Sportów Ekstremalnych przy AK Lubuskim.

TERMIN:
27-29 maja 2011

WPISOWE:
Wpisowe wynosi 100 zł / od osoby.
Wpisowe zawiera koszty kolacji w piątek (kiełbasa z ogniska) i obiadokolacji w sobotę , zaplecze socjalne,
wynajęcie i oznakowanie terenu, rekwizyty, namioty, zabezpieczenie medyczne oraz zawiera wszystkie inne koszty przeprowadzenia planowanego scenariusza i pamiątkowego upominku dla każdego uczestnika zlotu.


Nr rachunku: 18114018500000581618001001
Nr rachunku w formacie IBAN: PL18114018500000581618001001
Kod SWIFT: BREXPLPWZIE

BRE Bank Zielona Góra
Automobilklub Lubuski
ul. Dworcowa 33
65-019 Zielona Góra

dopisek:
Sekcja Sportów Ekstremalnych Zlot „Antares” 2011
imię + nazwisko oraz nick ze zgłoszenia.


WARUNKI UCZESTNICTWA W ZLOCIE:

W Zlocie Airsoftowym "Antares 2011", zwanym dalej „zlotem”, uczestniczą wyłącznie osoby o pełnej zdolności do czynności prawnych tzn. Pełnoletnie.

OSOBY, KTÓRE CHCĄ UCZESTNICZYĆ W ZLOCIE, REJESTRUJĄ SIĘ WYŁĄCZNIE PRZY POMOCY FORMULARZA DOSTĘPNEGO NA STRONIE WWW.TEAMDELTA.PL

Po dokonaniu weryfikacji zgłoszenia przez organizatora, osoby zostaną poinformowane drogą mailową o przyjęciu, lub odrzuceniu ich zgłoszenia. Przyjmowane będą wyłącznie zgłoszenia / wpłaty indywidualne.

1. Zgłoszenia przyjmowane będą do 17.04.2011.
2.Wpisowe należy przelać w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty zatwierdzenia zgłoszenia na konto klubu.
Przekroczenie w/w terminu powoduje automatyczne anulowanie zgłoszenia.
3. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w terminie do 30 dni przed zlotem, wpisowe zwracane będzie w całości.
W przypadku późniejszej rezygnacji wpisowe nie podlega zwrotowi.
4. Limit miejsc: 450.
5. Każdy z uczestników zlotu ma obowiązek zapoznać się z regulaminem, oraz innymi dokumentami regulującymi zasady i przebieg zlotu. Nieznajomość w/w dokumentów nie zwalnia z obowiązku ich przestrzegania.
6. Wypełnienie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
7. Organizator zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyn, w dowolnym czasie przed rozpoczęciem zlotu, nie później niż na 30 dni przed planowanym terminem zlotu, za zwrotem wpisowego, bez pokrycia jakichkolwiek innych nakładów bądź wyrównania szkód powstałych z tego powodu.
8. Uczestnik zlotu oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj.: Dz. U. Nr 101 z 2002r., poz.926 z późniejszymi zmianami).
9.Uczestnicy zlotu wyrażają zgodę na publikacje ich fotografii oraz materiału filmowego w celach dokumentalnych i reklamowych, łącznie z lokalną prasą, telewizją i internetem na czas nieokreślony.
10. Wypełnienie zgłoszenia jest równoznaczne ze zrzeczeniem się wszelkich roszczeń wobec Organizatora.
11. Organizator nie przyjmuje na siebie żadnej odpowiedzialności za problemy wynikłe ze złego stanu zdrowia uczestników.

HARMONOGRAM ZLOTU:

27 maja (piątek)
14:00 -20:00- rejestracja uczestników zlotu;
20:00 – ognisko integracyjne (pieczenie kiełbasek);
21:00 - 21:30 – odprawa dowódców TFów;
23:00 - 07:00 CISZA NOCNA ;

28 maja (sobota)
07:30 - pobudka;
09:00 - 18:00 - manewry w terenie;
19:00 - obiadokolacja;
21:00 - ognisko i impreza dla uczestników;

29 maja (niedziela)
10:00 - zakończenie zlotu, dla chętnych grupowa sesja zdjęciowa.


DODATKOWE INFORMACJE:

1. Przybycie we wcześniejszym terminie NIE jest możliwe. Z uwagi na nowy teren i nowe zasady na nim obowiązujące, nie ma możliwości dojazdu samochodem do pola namiotowego, tym bardziej z przyczepą kempingową.
Parkingi znajdują się w odległości 150 metrów.
2. Osoby zainteresowane, mają możliwość wykupienia po przyjeździe, dodatkowo śniadań w sobotę i niedzielę.
3. Obszar zlotu zostanie wydzielony przez Organizatora. Na oznaczonym terenie zostaną wydzielone:
 strefa manewrów,
 strefa bezpieczeństwa (pole namiotowe);
 strzelnica polowa;
 strefa parkowania.
4. Baza będzie posiadać infrastrukturę sanitarną, tzn. sanitariaty i natryski.
5. Zakwaterowanie na polu namiotowym – Organizator udostępnia dla chętnych 6 namiotów wojskowych.
Rezerwacji nie przyjmujemy, kto pierwszy ten lepszy...
6. Osoby chcące nocować poza terenem zlotu, zobowiązane są poinformować Organizatora i przestrzegać harmonogramu imprezy.
7. W trakcie trwania zlotu będzie czynny bar polowy.
8. ZAKAZ palenia ognisk na terenie zlotu.



I.ZASADY WALKI i BEZPIECZEŃSTWO.

1. Strefa walki to wyznaczony i zabezpieczony przez Organizatora obszar.
2. Dozwolone jest używanie wyłącznie replik ASG, max 500 fps. (z wyłączeniem replik snajperskich).
Odstępstwa od tej zasady SA dopuszczalne i wymagają osobistej zgody organizatora.
3. Jedyna dopuszczalna amunicja ASG 6 lub 8 mm BB. (zabrania się używania BB- max Bioval).
4. Obowiązuje bezwzględny zakaz strzelania z replik poza wyznaczonym obszarem manewrów oraz po ich zakończeniu z wyłączeniem terenu strzelnicy polowej.
5. Wymagana jest ochrona oczu. Zaleca się stosowanie atestowanych gogli/okularów przeznaczonych do rozgrywek ASG lub PB.
6. W żadnym przypadku uczestnik zlotu nie ma prawa przebywać bez ochrony oczu na terenie wyznaczonym do manewrów i strzelnicy .
7. Uczestników obowiązuje kategoryczny zakaz stosowania jakichkolwiek ładunków wybuchowych, świetlnych, ogłuszających, dymnych, łzawiących czy jakichkolwiek innych środków o działaniu szkodliwym dla żywych organizmów.
8. Dopuszcza się stosowanie urządzeń typu LWC przy kategorycznym zakazie celowania w głowę.
9. Trafienie w jakąkolwiek część ciała, munduru czy oporządzenia jest równoznaczne z wyeliminowaniem z danej rozgrywki. Zasady postępowania osób trafionych zostaną podane szczegółowo w osobnym rozkazie. Komunikacja między trafionym a pozostałymi graczami jest zakazana. Dozwolone jest dalsze używanie replik osób trafionych, po uzyskaniu wyraźnej zgody właściciela danej repliki.
10. Przypadkowe trafienie przez sojusznika powoduje taki sam skutek jak trafienie przez przeciwnika.
11. Trafianie w broń wyklucza możliwość jej dalszego użytkowania w danej rozgrywce aż do wejścia w strefę RS.
12. Rykoszety nie są uznawane. Uznawane są celne strzały po linii prostej przez niewystarczającą osłonę, tj. przez szeroko rozumiane zarośla, trawy, krzewy.
13. Nie istnieje pojęcie strzału oddanego wcześniej. Przy jednoczesnym (w granicach dziesiątych sekundy), dwustronnym otwarciu ognia z pola rozgrywki schodzą obaj gracze.
14. Zabronione jest strzelanie w pobliżu osób pozbawionych ochrony oczu, tj. osób postronnych jak i do fotografów, innych osób niebiorących czynnego udziału w rozgrywce oraz zwierząt.
15.Każdy z uczestników zobowiązany jest do posiadania kawałka materiału koloru czerwonego oraz umieszczania go w widoczny sposób w przypadku trafienia.
16. Przed rozpoczęcie scenariusza, będzie przeprowadzona losowo próba trzeźwości uczestników, oraz pomiar prędkości wylotowej kulek. Osoby w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innego podobnie działającego środka, posiadające repliki niezgodne z regulaminem lub odmawiające poddania się badaniu, uznaje się wykluczone z uczestnictwa, jednocześnie rezygnują z uczestnictwa manewrach. Organizator zastrzega sobie prawa do użycia dowolnego urządzenia typu Alkomat i Chronograf.

II. FILMOWANIE I FOTOGRAFOWANIE

1. Używać kamery oraz aparatu fotograficznego może każdy, nie jest wymagana zgoda Organizatora.
2. Osoba obsługująca kamerę lub sprzęt fotograficzny musi być odpowiednio oznaczona kamizelką odblaskową.
3. Osoba obsługująca kamerę lub aparat fotograficzny nie jest zwolniona z obowiązku noszenia ochrony oczu.
4. Obsługa kamery lub aparatu fotograficznego powinna unikać sytuacji, w której mogłaby zdradzić pozycję walczących.
5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub zniszczenie sprzętu.


III. PRZEPISY PORZĄDKOWE

1. Z uwagi na założenia fabularne oraz sprawny przebieg zlotu Organizator, motywowany wyłącznie pragnieniem zapewnienia uczestnikom jak najlepszej zabawy, wymaga bezwzględnego podporządkowania się jego poleceniom.
2. Każdy uczestnik porusza się po terenie zlotu na własne ryzyko.
3. Rozgrywka może zostać przerwana przez Organizatora w każdym jej momencie.
4. Zastrzeżona pozostaje ustalona częstotliwość radiowa Organizatora.
5. Liczebność i skład grup biorących udział w rozgrywce ustala Organizator.
6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki podczas trwania zlotu.
7. Na obszarze wyznaczonej przez Organizatora strefy bezpieczeństwa oraz strefy parkowania obowiązuje bezwzględny zakaz strzelania z replik ASG.
8. Osoby obecne na zlocie zobowiązane są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych, a w szczególności przestrzegać postanowień regulaminu.
9. Organizator ma prawo usunąć uczestnika z imprezy bez podania przyczyn oraz bez zwrotu wpisowego czy jakichkolwiek innych nakładów lub szkód poniesionych z tego tytułu przez uczestnika.
10. Na terenie zlotu należy zachować czystość i porządek.
11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za mienie prywatne uczestników, zgubione, zniszczone lub uszkodzone w czasie trwania zlotu.
12. Zgody Organizatora wymaga wykorzystanie zlotu jako okazji do rozpowszechnienia wszelkich materiałów reklamowych lub akcji promocyjnych.
13. Zabrania się uczestniczenia w rozgrywkach pod wpływem alkoholu oraz innych substancji psychoaktywnych.
14. We wszystkich sprawach nie ujętych bezpośrednio w regulaminach, jak i dotyczących rozstrzygania kwestii spornych między graczami decydujące zdanie ma Organizator, którego decyzja jest nieodwołalna.
15. Na terenie obozu uczestnicy poruszają się z rozładowanymi replikami tzn. bez podpiętego magazynka.
16. Organizator nie odpowiada za pojazdy zaparkowane na terenie zlotu, oraz za rzeczy pozostawione w namiotach.
17. Każdy uczestnik ponosi odpowiedzialność cywilną i karną za wszelkie szkody jakie spowoduje.

Pozostałe szczegóły wkrótce...
Formularz zgłoszeniowy pojawi się na dniach na naszej stronie.

Mapa dojazdu:
http://img508.imageshack.us/img508/3355/dojazdantares2011.th.jpg

Rozmawiałem też z chłopakami z Sekcji G (dokładniej to Filipem i Bożejem) wybierają się większą grupą i mieli kilka informacji dodatkowych.

Zlot ma być postawiony przede wszystkim na strzelanie, co dla mnie jest dziwne jeżeli brać pod uwagę to, że chwalona była głównie otoczka towarzyska.

Wynika to pewnie z terenu, który pewnie jest słono opłacany od godziny do godziny.

Jest drożej, jakieś 30zł w porównaniu do poprzedniego Tomaszowa, ale zapewnione kolacje i są w końcu prysznice

Strzelanie dużo dłuższe, mam nadzieję z rozbudowaną fabułą i w końcu będzie wiadomo po co biegamy wte i wewte. Teren podobno podmokły dziurawy i pełen przeszkód terenowych... kto wie.

Najgorsze jest to, że ciężko jest domyślić się czego można się spodziewać, może być super może być kicha .


Fabricati diem PVNK!

Offline

 

#2 2011-02-18 11:49:30

 Rudy

Wszechmocny

1457139
Skąd: Da Nang
Zarejestrowany: 2008-02-18
Posty: 1055
Punktów :   

Re: Antares 2011 - Tomaszowo

Jak kupie Stonera to jadę na 100%, na tą chwilę jestem zaciekawiony, ale tylko tyle
No i sam nie wiem, 100 zł to trochę dużo, chociaż klimat którzy sami stworzymy jest podobno bezcenny


Najmądrzejszym człowiekiem w armii jest sierżant, uczy konstrukcji radia elektroników z cywila, gra na trąbce lepiej niż zawodowy trębacz, biega lepiej niż olimpijczyk, strzela lepiej niż snajper... bez sierżantów armia nie przetrwała by nawet roku

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba Solec Kujawski weekend w spa Ciechocinek